Witaj!






Witaj na naszym forum!


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Udoskonalenie oferty produktowej
Offline
Lenowito S.A.
Nowicjusz


**

6
2
Sep 2016
0
#1
Chciałbym zapytać jakie znacie metody polepszenia oferty produktowej. Chodzi mi różnego rodzaju metody jak polepszenie samej oferty, reklama, ulepszenie produkty czy inwestycja w markę. Z jakimi metodami mieliście do czynienia i co najlepiej się obecnie sprawdza?
Offline
Jeży Siedlik
Nowicjusz


**

6
2
Sep 2016
0
#2
Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach podstawę stanowi dobra reklama. Nikt nie kupi nawet świetnego produktu, jeśli się o nim po prostu nie dowie. Najlepsze efekty daje chyba reklama w mediach społecznościowych, choć tutaj wiele zależy od samego produktu. Jeśli mamy produkty B2B chyba lepiej działa e-mail marketing.
Offline
Bednarczyk Tomasz
Praktykant


***

12
3
Sep 2016
0
#3
W niektórych produktach bardzo ważna jest dokumentacja techniczna. Klienci chcą wiedzieć z czym mają do czynienia, a najprościej informacje można przedstawić za pomocą różnego rodzaju grafów. Nawet świetny produkt bez dobrego opisu i wielu informacji na jego temat, może zostać niezauważony lub zignorowany przez klienta. Głownie jest to ważne w produktach, które są sprzedawane on-line. Więcej na temat takiej dokumentacji można znaleźć klikając w ten link -arbortext
Offline
Biedronka
Nowicjusz


**

8
1
Aug 2016
0
#4
Warto również zadbać o opakowanie. To pierwsze co widzi klient i często jest decydującym czynnikiem czy ktoś sięgnie po dany produkt czy nie. Opakowanie powinno być dobrane do celu jaki chcemy osiągnąć, chodzi mi o to, że jeśli sprzedajemy ekskluzywne dobra, opakowanie powinno kojarzyć się z luksusem i być wysokiej jakości. Jeśli jednak wręcz przeciwnie chcemy aby nasz produkt był kojarzony z czymś tanim, lepiej zadbać o dość proste i przejrzyste opakowanie.



Skocz do:


Users browsing this thread: 1 gości



Polskie tłumaczenie © 2007-2017 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.
MyTrade theme by eNvy © 2014.